مقالات ضدعفونی کننده

ضدعفونی کننده دست (خرید ضدعفونی کننده دست با قیمت مناسب)

ضدعفونی کرونا

دستورالعمل ضد عفونی و عقیم در مراکز بهداشتی و درمانی 

روش های ضد عفونی

بسیاری از مواد ضد عفونی کننده به تنهایی یا با ترکیبات (به عنوان مثال ، پراکسید هیدروژن و اسید پراستریک) در مراقبت های بهداشتی استفاده می شوند. اینها شامل الکلها ، کلر و ترکیبات کلر ، فرمالدئید ، گلوتارآلدئید ، ارتو فتالالدهید ، پراکسید هیدروژن ، یدوفورها ، اسید پراستریک ، فنلیک ها و ترکیبات آمونیوم کواترنر است. فرمولاسیون تجاری مبتنی بر این مواد شیمیایی محصولات منحصر به فردی در نظر گرفته شده و باید در EPA به ثبت رسیده یا توسط FDA ثبت شود. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید. در بیشتر موارد ، یک محصول خاص برای یک هدف خاص طراحی شده است و به روشی خاص مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین ، کاربران باید برچسب ها را به دقت بخوانند تا اطمینان حاصل شود که محصول صحیح برای استفاده در نظر گرفته شده است و به صورت کارآمد استفاده می شود. محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن محصول کشور آلمان بهترین ضدعفونی کننده دست.

ضد عفونی کننده ها قابل تعویض نیستند و غلظت نادرست و ضد عفونی کننده های نامناسب می توانند منجر به هزینه های اضافی شوند. از آنجا که بیماریهای شغلی در بین کارکنان نظافت با استفاده از چندین ضد عفونی کننده (به عنوان مثال ، فرمالدئید ، گلوتارآلدئید و کلر) همراه است ، از اقدامات احتیاطی (به عنوان مثال ، دستکش و تهویه مناسب) باید برای به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض بیماری استفاده شود. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید. این بیماری می تواند در افراد حساسی که در معرض هر ماده شیمیایی موجود در هوا ، از جمله میکروب کشها هستند به صورت جدی ایجاد شود.  ضدعفونی کننده دست ارزان قیمت، محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN محصول شرکت کیمیا سوشا.


نمای زیر در مورد ویژگی های عملکردی هر یک از روش های ضدعفونی، اطلاعات کافی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا یک ماده ضد عفونی کننده مناسب برای هر مورد را انتخاب کرده و از آن به بهترین شکل استفاده کنند. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید.

روش های ضد عفونی

ضد عفونی کننده های شیمیایی

الکل
ترکیبات کلر و کلر
فرمالدئید
گلوتارالدئید
آب اکسیژنه
یدوفورها
ارتو فتالالدهید (OPA)

جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید.
اسید پیراستریک
اسید پیراستریک و پراکسید هیدروژن
فنولیک
ترکیبات آمونیوم کواترنر

تنها مرجع معتبر توزیع کننده محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن با مجوز رسمی وزارت بهداشت، شرکت کیمیا سوشا است. ضدعفونی کننده سطوح برای جلوگیری از ویروس کرونا بسیار موثر میباشد به این دلیل استفاده از محلول ضدعفونی کننده سطوح رپید آ. اف بسیار کارآمد و موثر میباشد.

ضدعفونی سطوح آلوده به کرونا ویروس

ضدعفونی سطوح آلوده به کرونا ویروس

عوامل غیرفعال کننده متفرقه

سایر میکروبها
فلزات به عنوان میکروب کشها
اشعه ماوراء بنفش
پاستوریزه کردن

جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید.

ضد عفونی کننده های شستشو و استریلیزاسیون

راههای مقابله با کرونا ویروس

مرتباً دستان خود را بشویید
دستان خود را مرتباً با صابون و آب بشویید یا اگر دستانتان به وضوح کثیف نیست ، از محلول ضدعفونی کننده دست بر پایه الکل استفاده کنید.
بهداشت تنفس را تمرین کنید. محلول ارزان قیمت آسپتومن بهترین محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN و ارزان قیمت ترین ضدعفونی دست در ایران میباشد. این محصول تولید شرکت آلمان بوده ودر سطح جهانی از شما در برابر کرونا ویروس محافظت می کند. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید.
هنگام سرفه و عطسه ، دهان و بینی خود را با آرنج یا پارچه ضخیم بپوشانید – بلافاصله پارچه را درون سطل بسته ریخته و دستان خود را با صابون و آب و یا محلول با پایه ی الکل تمیز کنید. پوشاندن دهان و بینی در هنگام سرفه و عطسه از شیوع میکروب و ویروس جلوگیری می کند. اگر به دستان خود عطسه کرده یا سرفه کنید ، ممکن است اشیاء یا افرادی را که لمس می کنید آلوده کنید.

ضدعفونی کننده دست آسپتومن ASEPTOMAN

ضدعفونی کننده دست آسپتومن ASEPTOMAN

حفظ فاصله با افراد مشکوک به ویروس کرونا

حداقل ۱ متر (۳ فوت) فاصله بین خود و سایر افراد بخصوص افرادی که سرفه می کنند ، عطسه می کنند و تب دارند ، حفظ کنید.
هنگامی که شخصی که به یک بیماری تنفسی مانند ۲۰۱۹-nCoV دچار شده است سرفه یا عطسه می کند ، قطرات کوچک حاوی ویروس را ایجاد می کند. که با تنفس شما این ویروس به بدن شما منتقل می شود.
از لمس چشم ، بینی و دهان خودداری کنید. ویروس کرونا ویروسی بسیار خطرناک بوده که با شیوع بسیار بالا و مرگ و میر کم در تمام دنیا مشاهده می شود. ضدعفونی کننده دست ارزان آسپتومن  ASEPTOMAN بهترین روش جلوگیری از ابتلاء به این ویروس کرونا می باشد. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید.
چرا؟ دست بسیاری از سطوح لمس آلوده به ویروس را لمس می کند. اگر با دستان آلوده چشم ، بینی یا دهان خود را لمس کنید ، می توانید ویروس کرونا را از سطح خود به خود انتقال دهید.
اگر نشانه های تب ، سرفه و مشکل در تنفس دارید ، سریعاً به دنبال مراقبت های پزشکی باشید.
هر وقت تب ، سرفه و مشکل در تنفس دارید لازم است سریعاً به دنبال مراقبت های پزشکی باشید زیرا این ممکن است به دلیل عفونت تنفسی کرونا ویروس یا وضعیت جدی دیگر باشد. علائم تنفسی با تب می تواند علل مختلفی داشته باشد و بسته به تاریخچه و شرایط سفر شخصی شما ، ۲۰۱۹-nCoV می تواند یکی از این موارد باشد. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید.
اگر علائم تنفسی خفیف دارید و سابقه مسافرت به داخل چین ندارید، بهداشت اساسی تنفس و ضدعفونی دست را با دقت انجام دهید و در صورت امکان در خانه بمانید. به عنوان یک احتیاط عمومی ، هنگام بازدید از بازارهای زنده حیوانات ، بازارهای مرطوب یا بازار محصولات حیوانات ، اقدامات بهداشت عمومی را انجام دهید. محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN توزیع شده توسط شرکت کیمیا سوشا بهترین محلول ضدعفونی کننده در ایران است.

ضدعفونی کننده دست

ضدعفونی کننده دست

از شستن منظم دست با صابون و آب آشامیدنی پس از دست زدن به حیوانات و محصولات حیوانی اطمینان حاصل کنید از دست زدن به چشم ، بینی یا دهان خودداری کنید. و از تماس با حیوانات بیمار یا محصولات حیوانی فاسد اجتناب کنید. “فروش بهترین ضدعفونی کننده سطوح و دست را از شرکت کیمیا سوشا” از هرگونه تماس با حیوانات دیگر در بازار (به عنوان مثال ، گربه های ولگرد و سگ ، جوندگان ، پرندگان ، خفاش ها) به شدت جلوگیری کنید. از تماس با زباله های حیوانی آلوده یا مایعات موجود در خاک یا ساختار مغازه ها و امکانات بازار خودداری کنید. بهترین محلول ضدعفونی کننده دست جیبی محصولی از شرکت کیمیا سوشا می باشد. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید.
از مصرف محصولات حیوانی خام خودداری کنید. گوشت ، شیر یا اندام حیوانات را با احتیاط انجام دهید تا از آلودگی متقاطع با غذاهای پخته نشده ، مطابق رویه های خوب ایمنی مواد غذایی جلوگیری شود.

آیا برای محافظت از ویروس کرونا باید ماسک بپوشیم؟ آیا ماسک برای ویروس کرونا موثر است؟

پوشیدن ماسک پزشکی می تواند به محدود کردن شیوع برخی از بیماری های تنفسی کمک کند. با این وجود ، استفاده از ماسک به تنهایی برای جلوگیری از عفونت تضمین نمی شود و باید با سایر اقدامات پیشگیری از جمله بهداشت دست و تنفس و جلوگیری از تماس نزدیک – حداقل فاصله ۱ متری (۳ فوت) بین خود و افراد دیگر همراه باشد.

ماسک و کرونا ویروس

ماسک و کرونا ویروس

WHO توصیه به استفاده منطقی از ماسک های پزشکی می کند ، بنابراین از هدر رفتن غیرضروری منابع گرانبها و سوء استفاده احتمالی از ماسک ها جلوگیری کنید? این بدان معناست که استفاده از ماسک تنها در صورتی که علائم تنفسی (سرفه یا عطسه) دارید ، به عفونت ۲۰۱۹-nCoV با علائم خفیف مشکوک هستید یا به شخصی که مشکوک به عفونت کرونا ویروس ۲۰۱۹-nCoV است ، مراقبت می کنید. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید. عفونت مشکوک کرونا ویروس ۲۰۱۹-nCoV با مسافرت در منطقه ای در چین که در آن ۲۰۱۹-nCoV گزارش شده است ، یا تماس نزدیک با کسی که از چین سفر کرده و دارای علائم تنفسی است مرتبط است.

چه مدت ویروس روی سطوح زنده می ماند؟

هنوز مشخص نیست که ویروس ۲۰۱۹-nCoV چه مدت در سطوح زنده می ماند ، اگرچه اطلاعات اولیه نشان می دهد که ویروس ممکن است چند ساعت یا بیشتر زنده بماند. ضد عفونی کننده های ساده می توانند ویروس را از بین ببرند و باعث می شود دیگر امکان عفونت افراد وجود نداشته باشد. جهت خرید محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ASEPTOMAN با شماره های تماس شرکت کیمیا سوشا تماس بگیرید. متاسفانه ویروس کرونا بر روی سطوح باقی میماند و یکی از مهمترین عوامل انتشار  ویروس کرونا  انتقال از طریق سطوح محسوب میشود و به همین دلیل شرکت کیمیا سوشا با عرضه ی محصولات آلمانی برای ضدعفونی سطوح گامی اساسی در پیشگیری ابتلا هم میهنان عزیز به کرونا برداشته است. شرکت کیمیا سوشا پیشنهاد می کند از محلول ضدعفونی کننده سطوح دزومد رپید آ اف (Desomed Rapid AF) برای ضدعفونی سطوح مشکوک به آلودگی توسط ویروس کرونا استفاده کنید.

ضدعفونی

 

دیدگاهتان را بنویسید