مقالات ضدعفونی کننده

ویروس کرونا چیست؟علائم ویروس کرونا و راههای پیشگیری از آن

منشاء ویروس کرونا

کرونا ویروس چیست؟ 

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، كورونا ویروس ها یك خانواده ی ویروس هستند كه باعث ایجاد بیماری از سرماخوردگی گرفته تا بیماریهای شدیدتر مانند SARS و سندرم تنفسی (MERS) می شوند. این ویروس ها در ابتدا بین حیوانات و افراد منتقل می شدند. به عنوان مثال ، اعتقاد بر این بود كه SARS از گربه های اهلی به انسان منتقل شده در حالی كه MERS از یك نوع شتر به انسان منتقل شده است. چندین تاج شناخته شده در حیوانات هستند که هنوز انسان را آلوده نکرده اند. محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن خانگی بهترین روش برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

برای دریافت اطلاعات محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن کلیک کنید.

کروناویروس

ضدعفونی دست ها با استفاده از محلول های ضدعفونی کننده دست ساخت کشور آلمان با برند دکتر شوماخر آلمان انتخاب صحیح و درستی در راستای کاهش شیوع بیماری های واگیردار است.این محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن ASEPTOMAN از طریق شرکت کیمیا سوشا به تمام نقاط کشور عزیزمان ارسال و عرضه می گردد.
در این قسمت سعی داریم با توجه به گزارش های سازمان جهانی بهداشت WHO و مركز بیماری‌های واگير CDC , اداره ايمني و بهداشت حرفه اي OSHA به سوالات متداول شما پاسخ دهیم.
نام کرونا ویروس coronavirus از واژه لاتین corona گرفته شده است ، به معنی تاج یا هاله. کرونا ویروس تحت میکروسکوپ الکترونی مورد عکسبرداری قرار گرفت، تصویر ویروس کرونا یادآور یک تاج خورشیدی است. کرونا ویروسcoronavirus جدید ، که در تاریخ ۷ ژانویه توسط مقامات چینی شناسایی و با نام ۲۰۱۹-nCoV شناخته شد ، بیماری جدیدی است که قبلاً در انسان شناسایی نشده بود. در مورد ویروس کرونا اطلاعات کمی در دسترس است ، متاسفانه انتقال ویروس کرونا از طریق انسان به انسان نیز تأیید شده است.

شرکت کیمیا سوشا ارائه کننده محصولات ضدعفونی کننده از بهترین برند اروپا در کنار هم میهنان عزیز خود میباشد و با عرضه محصولات محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن و سطوح دکتر شوماخر آلمان سلامتی را برای مردم عزیزمان آرزومند است.

– علائم و عوارض ویروس کرونا جدید (Novel Corona virus 2019) چیست؟

علائم فعلی گزارش شده برای بیماران مبتلا به ۲۰۱۹-nCoV شامل بیماری تنفسی خفیف با تب شدید ، سرفه و مشکل در تنفس است. برای عفونت ویروس کرونا ۲۰۱۹-nCoV ، علائم گزارش شده از افراد آلوده از حالات بدون علائم شروع شده ودر افراد به شدت بیمار و در حال مرگ متفاوت است. علائم ویروس کرونا در حالت کلی شامل موارد زیر است:
تب
سرفه کردن
تنگی نفس
سازمان بیماری های واگیردار CDC معتقد است که علائم ویروس کرونا ۲۰۱۹-nCoV ممکن است در حداقل ۲ روز تا ۱۴ روز پس از مواجهه ظاهر شود. در صورت بروز هر گونه علائم ویروس کرونا از محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن جیبی با قیمت مناسب و ویروس کشی بالا استفاده نمایید.

طبق گزارش WHO علائم ویروس کرونا عفونت شامل تب ، سرفه ، تنگی نفس و مشکلات تنفسی است. در موارد شدیدتر ، می تواند منجر به ذات الریه ، سندرم حاد تنفسی حاد ، نارسایی کلیه و حتی مرگ شود.

کرونا ویروس

اگر به تب یا هر یک از این علائم مبتلا هستید ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس از محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  و سطوح استفاده کنید. محلول و ژل ضدعفونی کننده دست آسپتومن محصول کشور آلمان بوده و بسیار کارآمد و موثر در از بین بردن ویروس کرونا است.

– محافظت در برابر ویروس کرونا Coronavirus  چیست؟

دستان خود را حداقل ۲۰ ثانیه با صابون و آب بشویید. از مواد ضدعفونی کننده حاوی الکل مانند محلول ضدعفونی کننده ی ارزان قیمت آسپتومن استفاده کنید.

– آیا واکسن کرونا جدید یا nCoV) Corona virus 2019) وجود دارد؟

در حال حاضر هیچ واکسنی برای کرونا ویروس ۲۰۱۹-nCoV وجود ندارد. بهترین راه برای جلوگیری از ابتلاء به این عفونت این است که دستان خود را ضدعفونی کنید. با خرید ضدعفونی کننده دست و سطوح از خود در برابر کرونا ویروس محافظت کنید. تنها راه مطمئن از جلوگیری از ابتلاء به کرونا ویروس استفاده از بهترین محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  ارزان است که شرکت کیمیا سوشا این محلول دست را در سراسر کشور عزیزمان توزیع میکند.

کروناویروس

– سفر به ووهان چین 

اگر در ووهان بودید و طی ۱۴ روز پس از ترک ووهان ،مشکلاتی همچون تب ، سرفه یا مشکل تنفسی دارید، باید فوراً به دنبال مراقبت های پزشکی باشید. از تماس با دیگران خودداری کنید. هنگام سرفه یا عطسه ، دهان و بینی خود را با دستمال یا دست خود بپوشانید. دست ها را حداقل ۲۰ ثانیه با صابون و آب بشویید تا از انتشار ویروس به دیگران جلوگیری کنید. از یک محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  مبتنی بر الکل استفاده کنید.

– چقدر ریسک کرونا ویروس بالا است؟

برخی از کارشناسان می گویند ممکن است به اندازه سایر انواع کورونا ویروس مانند SARS که منجر به کشته شدن ۸۰۰ نفر در سرتاسر جهان شد، کشنده و خطرناک نباشد. این در حالی است که MERS ، که به طور گسترده ای گسترش نیافت ، کشنده تر بود و یک سوم از کسانی که به آن آلوده شده بودند را کشت. با این حال ، در چین از نظر تعداد افراد مبتلا شده ، ویروس کرونا گسترده تر از SARS است. قیمت های محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن شرکت کیمیا سوشا با توجه به ویروس کشی بالای این محلول بسیار مناسب و قابل قبول است.

– برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا چه اقداماتی باید انجام داد؟

هنوز واکسنی برای ویروس جدید کرونا وجود ندارد. رسانه های دولتی گفتند كه مقامات چینی به طور موثری شهر ووهان را تحت نظر قرار داده اند و عبور و مرور در این شهر بسیار کنترل شده است. چندین شرکت هواپیمایی از جمله هواپیمایی یونایتد ایرلاین و انگلیس ایرویز پروازها به کشور چین را لغو کرده اند.

– ویروس کرونا از کجا منشا گرفته است؟

مقامات بهداشتی چین هنوز در تلاشند تا منشأ ویروس را مشخص كنند ، به گفته آنها منشا این بیماری یك بازار غذاهای دریایی ووهان بوده است كه در آنجا حیوانات وحشی نیز به طور غیرقانونی معامله می شدند. به گفته دانشمندان چینی ، مارها – از جمله تنگه چینی Chinese krait و کبرا – می توانند منبع ویروس کرونا تازه کشف شده باشند.جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بهتر است از محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  بعد از هر تماس با سطوح آلوده و یا حیوانات آلوده استفاده شود. شرکت کیمیا سوشا علاوه بر محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  استفاده از محصولات ضدعفونی کننده سطوح را نیز پیشنهاد میکند. برای خرید محلول های ضدعفونی دست و سطوح دکتر شوماخر آلمان با شماره تماس های ما ارتباط برقرار کنید.

تشخیص کروناویروس

– آیا وضعیت کرونا ویروس یک وضعیت اورژانس جهانی است؟

WHO گزارش داده است شیوع بیماری کرونا در حالت اضطراری بهداشت جهانی است. تصمیم به این اقدام یعنی اعلام هشدار سطح بالا برای ویروس کرونا پس از اولین موارد تایید شده انتقال کرونا ویروس بین افراد خارج از چین گرفته شد. محلول ارزان ضدعفونی کننده دست آسپتومن  راهی مطمئن در برابر نفوذ و ابتلاء بیماری های واگیر دار است.
از سال ۲۰۰۵ تا کنون ۵ اعلامیه بهداشت جهانی وجود داشته است: اعلام آنفلوانزای خوکی در سال ۲۰۰۹؛ فلج اطفال در سال ۲۰۱۴؛ ابولا در سال ۲۰۱۴؛ زیکا در سال ۲۰۱۶ و ابولای دوباره در سال ۲۰۱۹٫
کرونا ویروس جدید Novel Coronavirus (2019-nCoV) از شهر ووهان ، چین شیوع یافته و در حال حاضر در ۲۷ کشور در سراسر جهان گسترش یافته است ، تعدا افراد مبتلا به ویروس کرونا جدید ۲۰۶۳۸ مورد تایید شده و ۴۲۷ مرگ و میر در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۲۰ (۱۳ بهمن ۱۳۹۸)، ساعت ۰۵:۳۵ به وقت گرینویچ.

از قیمت محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن ساخت کشور آلمان را با تماس با کارشناسان شرکت کیمیا سوشا آگاه شوید.
در تاریخ ۲ فوریه ، اولین مرگ در خارج از چین در اثر کرونا ویروس در کشور فیلیپین ثبت گردید. بیمار یک مرد چینی ۴۴ ساله اهل ووهان بود. این مرد در ۲۵ ژانویه پس از تجربه تب ، سرفه و گلودرد در بیمارستان بستری شد. در چند روز گذشته ، “حالت بیمار پایدار بود و علائم بهبودی را نشان می داد ، اما وضعیت بیمار در ۲۴ ساعت گذشته بدتر شد که منجر به فوت وی شد.”
در تاریخ ۳۱ ژانویه ، نخستین موارد بیماری کروناویروس در انگلیس ، ۲ مورد اول در روسیه ، و اولین مورد در سوئد و اسپانیا گزارش شده است. در این تاریخ کانادا چهارمین فرد آلوده به کرونا ویروس خود را گزارش داد. در ایالات متحده نیز، ۶ مورد توسط CDC تأیید شده است: ۱ مورد در آریزونا ، ۲ در کالیفرنیا ، ۱ در ایالت واشنگتن و ۲ مورد در ایلینویز.

ووهان (شهری که ویروس از آن سرچشمه گرفته است) بزرگترین شهر در مرکز چین است و جمعیتی بالغ بر ۱۱ میلیون نفر دارد. این شهر ، در ۲۳ ژانویه ، لینک های حمل و نقل را خاموش کرد. سازمان بهداشت جهانی (WHO) گزارش کرده است انزوای یک شهر به اندازه ووهان در تاریخ بهداشت عمومی بی سابقه است.
آلمان ، ژاپن ، ویتنام و ایالات متحده مواردی را که بیماری کرونا را گزارش داده اند شخصاً به چین مراجعه نکرده اند. مطابق WHO انتقال انسان به انسان بسیار نگران کننده ترین مورد گزارش شده است.

محلول ضدعفونی کننده ارزان و با کیفیت این امکان را به شما می دهد تا از خود در برابر کرونا ویروس محافظت کنید.

– ویروس چقدر خطرناک است؟

مضرات بیماری زا با ترکیب میزان انتقال آن (Ro ، تعداد تولید مثل) و میزان مرگ و میر آن (CFR) تعیین می شود ، بنابراین ما این دو پارامتر را در زیر بررسی خواهیم کرد. این وضعیت به سرعت در حال تحول است و ارزیابی ریسک ممکن است روزانه تغییر کند. بهترین روش جهت جلوگیری از ابتلاء به ویروس کرونا استفاده از محصولات  ضدعفونی کننده دست آسپتومن و سطوح است. روزانه به صورت مداوم دستهای خود را ۲۰ ثانیه با آب و صابون شسته و در طول روز چندین بار از محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  استفاده نمایید. محلول ضدعفونی کننده آسپتومن محصول کشور آلمان بهترین روش جلوگیری از ابتلاء به بیماری کرونا و ویروس کرونا میباشد.
بیماری کروناویروس چقدر مسری است؟ (Ro)
میزان حمله یا قابلیت انتقال (چقدر سریع بیماری شیوع می یابد) ویروس با تعداد تولید مثل آن (Ro ، تلفظ R-naught یا r-صفر) یا (Ro, pronounced R-nought or r-zero) نشان داده می شود ، که نشان دهنده میانگین تعداد افرادی است که از یک ویروس آلوده به بیماری کرونا مبتلا می شوند.
یک مطالعه جدیدتر نشانگر این است که Ro مربوط به کرونا ویروس اندازه ۴٫۰۸ است. این مقدار به صورت قابل ملاحظه ای فراتر از تخمین WHO که در تاریخ ۲۳ ژانویه گزارش شد بین ۱٫۴ تا ۲٫۵ است. مطالعات اولیه تخمین زده اند که Ro باید بین ۱٫۵ تا ۳٫۵ باشد. شیوع بیماری با تعداد تولید مثل زیر ۱ به تدریج ناپدید می شود. محلول ضدعفونی کننده دست جیبی و ارزان قیمت را همیشه به همراه داشته باشید. محلول ضدعفونی کننده دست خانگی بهترین روش جلوگیری از شیوع کرونا ویروس است.
میزان مرگ و میر کورونا ویروس ۲۰۱۹ (نسبت مرگ و میر مورد یا CFR)
طبق آمار WHO در ۲۹ ژانویه سال ۲۰۲۰ ، میزان مرگ و میر کروناویروس جدید در حدود ۲٪ برآورد شده است. به گفته اپیدمیولوژیست ، میزان کشندگی می تواند تغییر کند زیرا ویروس می تواند جهش یابد. هنگامی که استان هوبی (جایی که شهر ووهان که کانون شروع ویروس کرونا در آن قرار دارد) از محاسبه خارج شود ، میزان مرگ و میر ملی (چین) به ۰٫۳٪ کاهش می یابد. در استان هوبی ، میزان مرگ و میر بدون شهر ووهان حدود ۱ درصد است. در حالی که مر گ و میر در ووهان ۵٫۵ درصد است. برای مقایسه ، میزان مرگ و میر ناشی از آنفولانزای فصلی کمتر از ۰٫۰۱٪ است (۱ مرگ در هر ۱۰،۰۰۰ مورد). میزان مرگ و میر برای SARS 10٪ و برای MERS 34٪ بود. محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن ارزان ترین محلول با کارایی بسیار بالا در ویروس کشی است.

خطرات کرونا ویروس

خطرات کرونا ویروس

دوره ی نهفته کرونا ویروس ۲۰۱۹ یا دوره Incubation corona virus (چه مدت طول می کشد تا علائم کرونا ویروس۲۰۱۹ ظاهر شود)
علائم کرونا ویروس coronavirus جدید (۲۰۱۹-nCoV) ممکن است در ۲ روز یا تا ۱۴ روز ظاهر شود (دامنه تخمین زده شده بین ۲-۱۰ روز ، ۲-۱۴ روز و ۱۰-۱۴ روز متفاوت می باشد). ویروس کرونا مسری است اما بیمار هیچ علامتی نشان نمی دهد یعنی (انتقال ویروس کرونا بدون علامت).

– سن و شرایط کرونا ویروس

مطابق گزارش وضعیت WHO No. 7 صادر شده در تاریخ ۲۷ ژانویه: سن متوسط موارد تشخیص داده شده مبتلا شده به ویروس کرونا در کشور چین ۴۵ سال است ، از ۲ تا ۷۴ سال است. طبق آمار منتشر شده ۷۱٪ موارد مرد بودند. افراد در هر سنی می توانند توسط ویروس جدید کرونا (۲۰۱۹-nCoV) آلوده شوند. افراد مسن با سابقه ی بیماری های دیابت بیماری های عروقی و تنفسی بیشتر در معرض خطر هستند. طبق گزارش کمیسیون بهداشت ملی این کشور ، تا پایان روز ۱۳ بهمن ۹۸ حدود ۴۰۷نفر در اثر کروناویروس در چین جان باختند و ۱ نفر در فلیپین جان خود را از دست داده است. اکثر مرگ و میرها در استان هوبی رخ داده است که ووهان مرکز آن است. شهر ووهان محل زندگی ۱۱ میلیون نفر است – شهر ووهان مرکز شیوع بیمار کرونا ویروس است. مردم چین با استفاده از بهترین محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن و محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن ارزان در تلاشند از شیوع ویروس کرونا در ابعاد بسیار بزرگتر جلوگیری کنند.
۲۹ ژانویه، محققان به امید کمک به تلاش برای درمان عفونت ها و به حداقل رساندن انتقال بیشتر کرونا ویروس ، ویروس کرونا را در آزمایشگاه ها مطالعه می کنند. جولیان دروس ، رئیس آزمایشگاه شناسایی ویروس در موسسه عفونت و ایمنی پیتر Peter Doherty در ملبورن ، استرالیا ، و همکارانش روز ۲۹ ژانویه اعلام کردند که موفق شدند پس از جدا کردن ویروس کرونا از اولین شخص بیمار کرونا در کشور استرالیا برای تشخیص عفونت ۲۰۱۹-nCoV کرونا ویروس را در کشت سلولی پرورش دهند. محلول ضدعفونی کننده دست ارزان آسپتومن را از شرکت کیمیا سوشا بخرید.

آمار کرونا ویروس در مقایسه با آنفلوانزای فصلی

آمار کرونا ویروس در مقایسه با آنفلوانزای فصلی

این گروه ، برای اولین بار خارج از چین یک ویروس کرونا را با موفقیت کشت داده و آن را با WHO به اشتراک می گذارند ، که نمونه آن را به آزمایشگاه های تحقیقاتی در سراسر جهان توزیع می کند. کار با ویروس کشت داده شده به محققان اجازه می دهد با شناسایی آنتی بادی های اختصاصی برای کرونا ویروس ۲۰۱۹-nCoV ، درمان های بهتری را برای درمان بیماری کرونا ویروس پیشنهاد دهند. محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  را از شرکت کیمیا سوشا خریداری کنید. ارزان ترین محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن با بالاترین درصد ویروس کشی.

– آیا ویروس کرونا به ایران وارد شده است؟ ورود ویروس کرونا به ایران چقدر احتمال دارد؟

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلسه ستاد پیشگیری ،هماهنگی و اتخاذ اقدامات و تدابیر پیشگیرانه از ورود ویروس کرونا به استان تهران به ریاست محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عصر روز شنبه با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد. یکی از روش های جلوگیری از ویروس کرونا استفاده از ضدعفونی کننده دست آسپتومن محصول کشور آلمان است که شرکت کیمیا سوشا این محصول را در سطح کشور فراهم و توزیع مینماید.
محمد تقی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در این جلسه اظهار کرد: با اعلام وزارت بهداشت و وزارت امور خارجه و در طی شیوع بیماری کرونا در دو شهر چین تعدادی از هموطنان و دانشجویان کشور ما در این کشور حضور داشتند که قرار شد با تمهیداتی به کشور بازگردند. با خرید ضدعفونی کننده دست و استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست با قیمت مناسب بهترین راهکار در محافظت از خود در برابر کرونا ویروس است. محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن بهترین روش جلوگیری از ویروس کرونا میباشد.

وی با اشاره به اینکه تعداد این دانشجویان به ۸۰ نفر می‌رسد، گفت: لذا برای ورود این افراد به کشور باید اقدامات پیشگیرانه‌ای صورت بگیرد تا ناقل این بیماری به کشور نباشند.

ضدعفونی کننده دست

تقی‌زاده افزود: از بدو ورودشان به کشور در فرودگاه امام خمینی(ره) اقدامات لازم صورت می‌گیرد و سپس با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل نگهداری و قرنطینه آنها مشخص می‌شود و حدود دو هفته در محلی مناسب این افراد قرنطینه خواهند شد و پس از دو هفته اگر مشکل خاصی پیش نیاید می‌توانند از قرنطینه خارج شوند. محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن ارزان و با کیفیت بوده و میتوانید این محصول را از شرکت کیمیا سوشا خریداری کنید.

– پزشکان  در برابر ویروس کرونا nCoV) Corona virus 2019) 

بهترین روش برای کنترل عفونت استفاده از مواد ضدعفونی کننده دست و ابزار پزشکی است. ضدعفونی کننده دست آسپتومن ASEPTOMAN یکی از کارآمدترین محصولات در زمینه عفونت زدایی و نیز سازگار با پوست دست میباشد. این محصول که حاوی کلروهگزیدین نمیباشد موجب سوزش و خارش دست نمیشود و کاملا با انواع پوست سازگار میباشد. ضدعفونی تجهیزات تشخیصی پزشکی یکی از عوامل بسیار مهم در جلوگیری از انتشار عفونت در بین بیماران و نیز کادر پزشکی است. قیمت محلول ضدعفونی کننده دست آسپتومن  در انتخاب آن بسیار مهم است.

منابع:

 Novel Coronavirus (2019-nCoV) situation reports – World Health Organization (WHO)
 Outbreak Notification – National Health Commission (NHC) of the People’s Republic of China. Novel coronavirus 2019-nCoV: early estimation of epidemiological parameters and epidemic prediction – Jonathan M. Read et al, Jan. 23,2020.
 Report 3: Transmissibility of 2019-nCoV – 25 January 2020 – Imperial College London
 Symptoms of Novel Coronavirus (2019-nCoV) – CDC
 China’s National Health Commission news conference on coronavirus – Al Jazeera. January 26, 2020
 Statement on the meeting of the International Health Regulations (2005) Emergency Committee regarding the outbreak of novel coronavirus (2019-nCoV) – WHO, January 23, 2020
 CDC Confirms Person-to-Person Spread of New Coronavirus in the United States – CDC Press Release, Jan. 30, 2020
 Coronavirus in France: what you need to know – The Local France, Jan. 31, 2020
 First two persons infected with coronavirus identified in Russia – Tass, Jan. 31, 2020

نویسنده: S.M

دیدگاهتان را بنویسید